シニア情報局

シニア・高齢者向けの情報を発信させて頂いております。

/朝ごはん/キッチン棚の掃除

[60代ライフスタイル][シニアvlog]/朝ごはん/キッチン棚の掃除

youtu.be

55,624 回視聴  2022/08/05
皆さんいかがお過ごしでしたか?
また大雨の被害が出ています。
毎年のように目にする大雨被害に心を痛めております。
被害に遭われました方にお見舞い申し上げます。

私は先週に受けたコロナワクチン4回目の接種で
3回目に続いてまたもや副反応で一日半ほど寝込みました。食事もろくに取れず熱と倦怠感で辛かったです。今回のビデオでは副反応が収まった日の朝ごはん、ミシンでクッションカバー作り、キッチンのオープン棚の掃除などを動画にしました。

私の普段の暮らしの一コマから何かしら皆さんの暮らしにお役に立てれば幸いです。

頂戴したコメントは嬉しく拝読しております。
ご質問やご感想などございましたらコメントでお寄せくださいませ。
お忙しい時間を割いてくださってのご視聴をありがとうございます。


I received the 4th dose of the covid19 vaccine last week.
Following the third time, I fell asleep for about a day and a half due to side effects again. I couldn't even eat, and it was painful with fever and fatigue. In this video, I made a video of breakfast on the day when the side effects subsided, making a cushion cover with a sewing machine, cleaning the open shelves in the kitchen, etc.

I would appreciate it if you could help me with everyone's life from a piece of my normal life.

I am happy to read your comments.
If you have any questions or comments, please let us know in the comments.
Thank you for taking the time out of your busy schedule to watch.